Saturday, March 21, 2009

More and more tryout...



















Tokla antara gamba2 nok aku shoot aritok..X bersusun..Layan jakla..Aritok mekorang ada event "Banker's Day"..Macam2 jak aktiviti..Treasure hunt..Tug of War...Sponge game...Baloon game...Termasuk lucky draw...Aku kira bernasib bait la...Aku dapat meal voucher untuk 2 org kat Regency Plaza hotel.....Hahah...best2...Apapun aritok nang enjoy...Sampei injured dah aku tok..Tok pun tadik dah aku polah...Cuma x sempat post jak...Ttdo...Exhausted gila jak...Apapun...Thanx for dropping by....Huhu...

19 comments:

erolnukman said...

steady dah ya..
tapi rasa2nya kt 2 mengalami masalah sama..
1. sik pandey makey photoshop..
2. sikda member2 terdekat nak ngajar.
3. tpaksa belajar jarak jauh..sik lain sik bukan iman juak jadi mangsa..hahahaha!

p/s : sori man...tp kau mst btanggungjawab..hahahaha!

zElDrItCh said...

erolnukman
ok ka??biasa jak..blm cukup umph...aku mmg pun x pandei photoshop..sapala dapat ajar....tp bak kata org hendah seribu daya..x hendak seribu dalih..walau ginei2 iman ttp bersalah..

Khairul Onggon said...

Photoshopkah?? kekekeke... Iman ada, Rudy ada, Suhardy di Sibo pun ada bah.. Kacak eh hasil D90... kagum eh...

zElDrItCh said...

khairul onggon
auk..photoshop...nang la cdak semua ya ada krol..tp..yala..long distance study tok susah kit..ujung2 lain diajar lain dibelaja..hahah..apapun thanx for the comment...biasa jak ya krol...xda nya kacak gilak pun...

o_o said...

gamba nok pokok sbatang ya kacak..knak sorg ya sujud rah pasir?hehe

iman daud said...

tulah ktkorg.... aku msih juak d persalahkan.. hahaha.. ktkorg singgah kch skjp glak..

aku dh jangka, msti byk shot sunset mun kau da kmera klak.. hehe.. klak2 lejuk juak kau mbik sunset rasanya

zElDrItCh said...

o_o
imam blm sound gik..nei x sorang jak sujuk..thanx..kacak ka??huhu...

iman daud
hahah...ko nang ttp salah man...
biasa la man..tgh mencari identiti tok...gik belaja menatang aperature ngan shutter speed pa semua..yapun mun ko ada kelak..dapat juak ko berik idea ngan aku...

erolnukman said...

hahaha...benar juak padah iman.mesti banyak gambar sunset...
Pastok mesti bgago ngambik gambar air gik..hahaha!!

lens kit D90 lens apa?

zElDrItCh said...

erolnukman
biasala..mencari identiti..hahah...gamba air??x paham aku..gamba air apa??lens kit D90???18-105mm f3.5-5.6 ED VR..next target..flashgun SB900...huhu...

Faizal n Fashitah said...

Camne lekak ncerik D90 tek? Senang sik? ehek XD

zElDrItCh said...

audio
alhamdulillah..so far so good..hahah..blm fully explore tok...heheh..one at a time..heheh...

erolnukman said...

gambar air nitit dlm baldi..
gamabr air kat daun..& mcm2 air..hahaha

nostalgia juak lagu alive ya eh..bbenar juak blajar main gtar lagu tok..hehehe

oooo i'm still alive yeahhh!!!

zElDrItCh said...

erolnukman
gambar air ya duhal..x juak aku tpk sebenanya..hhahaha...kelak2 la insyallah aku cuba..aku plan mok ambik night shot gik..tp rasanya xpat jak kali owh..mun xda flashgun..huhu...

erolnukman said...

aih..dapat..
aku kinek tok tgh blajar ambik night shot tanpa makey flashgun.lagik nutral..just main shuter & apture.ya pun encik Lambok yg ngajar..nak tauk sapa lambok?hahaha

Rudy Iskandar said...

so far so good..teruskan menggambar...talian hotline dibuka untuk sebarang pertanyaan..

zElDrItCh said...

Rudy
Thanx bro...ok2..blh2..mun ada soalan kelak..kelak tanyak..heheh...

zElDrItCh said...

erolnukman
aku rasa aku dapat tekak sapa mr lambok ya...iman nak...hahah..nya nang macam2 nama jak..hahah...insyallah minggu tok kelak aku cuba night shot..heheh...

iman daud said...

erollllllll..... kau mocor rahsiaaaaaaaaaa

zElDrItCh said...

iman daud
pa rahsia ktk duak bena gilak ya..huhu..erol...kasi pecah itu rahsia..hahah