Saturday, March 28, 2009

More....more....and more tryout.....





Tok masa orang gago ngan event earth hour aku kuar ngan kawan aku..Tp sblm aku kuar ya aku sempat padah ngan family aku kat rumah...Tutup lampu...Sampei mak aku blur indah aku madah tutup sejam..hahaha...Sebenanya benda tok bagus...At least ada juak kesedaran manusia tok daya tahan bumi tok makin ari makin kurang...Xkan manusia ajak nok ada daya tahan nak..hahaha...Lain kali jangan sejam..mun dapat 3 jam trus...Baruk thrill...Tok kira  hasil outing aku tek..Cuba mok ambik night shot..Kelak ada iman anok aku gik lak padah nak alah2 ambik gamba sunset..huhu..Nok gamba2 atas ya hasil aku untuk malam tok..Trail light...B&W...Night shot...Apapun harap kitakorang enjoy ngan gamba2 ya...komen dan kritik amatla dihargai...

12 comments:

deeqay said...

hmm...bena pdh iman ya..nk alah2 gmbr sunset..boring ada jak..hahaha..btw..i like both last pics ya..

zElDrItCh said...

haha...ginei nak molah...tgh gain knowledge bah...hahaha...last pic ya..iman la ngajar..hahah..iman..thanx bro..huhu..

Mr Apam said...

pergh...cepatnya ko update gmbr earth hour event tu..

cayalah bro...

Apz Krnz said...

ku suka gmba 1st...kdak gotham city..heheheh

erolnukman said...

yg 1st ya kacak oi..serius nang kacak..kira oklah kau baruk ada kamera dah pandei ngmbik night shoot..
yg gambar kat jeraya ya,rasa aku mun gelap agik kacak agik nya..aperture ya..hahahahaha!(bunyi org terer jak mngkritik..hahha..tp gambar 1st babg kacak.

zElDrItCh said...

armin
earth hour event??xdala..just an ordinary night shot..

Apz Krnz
gotham city?hehehe...x lamak gi kuar batman dari tgh clock tower ya piz..heheh..apapun makseh oii..

erolnukman
ok ka??makseh..heheh..aku cuba2 main setting jak..ubah2 sia ctok..hahah...yapun aku ekot cuba ekot tutorial lam internet jak..hehehe..cuba jak carik ilmu sebanyak mungkin..nok trail light ya...mok gelap??yala owh..terang ada jak rupa..mbak lampu jalan...huh...lain kali aku cuba gik..

Ani Inherown said...

gambar di atas semua sik kacak (sebab mek sik ekot bersama! lol)

good trials for trail light shot . :) kipidap!

zElDrItCh said...

w digby
aukla...tauk kmk tok x terer bah...kelak la mbak ktk..hehe...thanx...

iman daud said...

gmbr 2 igek atas tip top, aku suka (bunyi mcm pngkritik af) 2 igek dbah, adjust gik aperture.. jd silo mun aperture bkak bsar glak

zElDrItCh said...

iman daud
tip top??huhu..makseh..heheh..
yala..nok debah ya aku pun rasa terang gilak..kelak la aku cuba gik..rajin dah aku kinek tok.
rajin mok cuba explore dah tok..semua benda aku mok cuba..aku dah ngidam flash tok man..hahah..

iman daud said...

hahaha.. mun product shot, best mkei flash

zElDrItCh said...

iman daud
night potret pun layan juak iman..
main CLS...huhu..