Tuesday, March 31, 2009

Tag di awal pagi...

Aku Kena Tag! (grab dari iman daud)

1.Bekas kekasih saya adalah : 
:: baik- baik belaka :) (iman aku copy dari ko jak..hahah)

2.Saya sedang mendengar : 
:: lagu chasing pavements - adele

3.Mungkin saya patut :

::pg mandik gik..bgn2 tdo ngadap pc jawap tag..buang tebiat nak..hahah..

4.Saya  suka : 

:: apa yang saya suka dan  apa yang orang suka

5.Sahabat-sahabat baik saya : 
:: adalah sahabat saya...bkn sahabat kamu..huhu...

6.Saya tak paham : 
:: kenak aritok aku jadi mangsa keadaan..kerja banyak...arghhh...

7.Saya kehilangan : 
::apa nok aku ilang owh..xda papa pun...

8.Ramai yang berkata : 
:: apa orang kata??x tauk juak aku...

9.Makna nama saya : 
:: Fairuz??aku pun lupak...parent aku berik..

10.Cinta itu adalah: 
:: lovE..HAHAHAH...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : 
:: tgh tdo rasanya..gik awal pagi tok... 

12.Saya akan cuba : 
:: untuk abiskan kerja aku aritok secepat mungkin..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : 
:: sesuatu yg kekal untuk jangka masa yang panjang

14.Telefon bimbit saya : 
:: harta saya...lamak dah aku makei ehh..blm juak tuka2...malas aku...

15.Bila saya terjaga dari tidur : 
:: saya akan cuba tdo lagi..rugi owh...hahaha...

16.Saya paling meluat apabila : 
:: ngan kerja aku aritok...argghh tidak...

17.Pesta/Parti adalah : 
:: hari bersuka ria..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : 
:: comel??pusak jak kali..lain2 x comel pun...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 
::dulok -dulok bak kata anak buah aku...hahah...

20.Hari ini : 
:: kerja aku bertimbun lagi....huhu....

21.Malam ini saya akan : 
:: saya mesti balit cepat...xmok kerja sampei malam...

22.Esok pula saya akan : 
:: ada masa 2 hari lagi oooo mok cuti2 malaysia....

23.Saya betul2 inginkan : 
:: SB900...kaula idaman hatiku...huhu...amin...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : 
:: cermin??biasa jak....hahah..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: mana2 jak..aku tok on jak.. 

26.Makanan Barat atau Jepun : 

:: aku masuk jak semua...


27.Bilik yang terang atau gelap : 
:: terang suam2 kuku..... hehe

28.Makanan segera adalah : 
::benda nok aku elak untuk makan...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? 

::ntah..aku pun lupak..malam tek bah...

30.Siapa yang anda nak Tag?

Sapa2 rasa nya rajin....

4 comments:

erolnukman said...

aku boring,jadi,aku rajin..hahaha

iman daud said...

x pkei da jak... sapa2 rasa nya rajin.. heehe

AmirFX said...

rajin juak kau molah tag ehhs... haha... aku lah paling malas nak molah tag....

zElDrItCh said...

erol nukman
bgs2..boring yang rajin

iman daud
ginei nak molah..aku x tauk sapa gik mok d tag..semua dah ko sebut.

AmirFX
rajin sbb boring jak..