Saturday, January 31, 2009

OVERTIME FOR MY WISH LIST....

Sepanjang bulan tok aku nang gila ambik O.T...bkn aku mauk sebenanya..tp nang kerja dah bertimbun...Mok x mok...paksa juak la aku O.T....ada pro and con ambik O.T tok sebenanya..Nok x bagus nya..balit2 jak kerja dah x nangga matahari....malam daa.....badan pun kepak...jiwa apa lagik la..sampei2 jak rumah...rasa malas dah mok melayan gerek aku kat rumah...gerek ya istilah aku pc aku la....pc aku la teman aku...masa aku sunyi...masa aku happy...kepak...semua la...aku nang banyak abiskan masa depan pc dari tempat lain...nak kuar agikla malas mun dah sampei umah...berbalit ngan crita aku tadik ya...kebaikannya ambik O.T....mestila part masa dapat gaji...."best eh gaji aku bln tok"...kata dirik tek nak...ya nok menggumbirakan hati pasal O.T tok...alhamdulillah la nak...syukur...bebaloi ngan apa nok dah aku polah..Aku dah ada wish list dah kinek tok...Benda kat debah tok semua wish list aku dalam masa terdekat tok la...masa akan datang lom gik...takut x jadi...hahaha...Insyallah dengan usaha O.T aku bebekalkan semua duit2 ngan idea2 nok ada aku akan beli benda nok aku mauk tok might be bulan 3 masa trip ngan cdak branch gi kl...or bulan 4 masa aku holiday pg kl juak....Sik saba dah rasa aku tok....Hahah...Tokla benda nok aku idam2 for this past 2 3 month....
Tokla benda nok aku idam2 2 3 bulan tok....Macam orang buntin jak...hahaha....Thanx for all of my friend nok berik support ngan aku pasal benda tok...Aku tok bukan tauk papa pun ngan dunia fotografi...Kamera pun x pernah ada...Nok ada pun kamera hp...Ya pun kedak apa...Paham2 jakla hp model lamak...hahahah.....Orang nok jadi 1st nyuruh aku berniat ngidam benda tokla iman...hahahah...Iman...ko la meracun aku...Tp xhal...Hobi baik punya...hahahah....Insyallah aku akan cuba nok terbaik untuk merealisasikan impian aku tok....Untuk kawan2 aku nok mmg dah into fotografi tok....Tunjuk ajar anda amatla saya hargai....Chewah......D90 here i come....hahahahah....

6 comments:

iman daud said...

aku juak d psalahkan dalam hal tok... hahaha

erolnukman said...

ahhh???iman???kau pun kenak racun iman?
hahaha!! samalah kita...nang kuat racun kau man...tp kau mudah juak kenak racun..hehehehe..(naza warna kunin)
benar bro..aku dolok pun sampey tmimpi2 salgik belum ada kamera..tp bila dah ada kamera mcm2 gik benda nak k upgrade..lens la.speed light la..mcm2..tp best.puas ati la..

deeqay said...

hmm...bgs3..hehehe...ngidam xpa..jgn pregnant udah..hahaks..

Khairul Onggon said...

hahaha.. makin rami potograper sarawak klak.. iman nang pandei meracun... kekekekeke..

iman daud said...

hehehe.. lwk jak bunyi onggon mdh 'iman nang pndei mracun'

zElDrItCh said...

lawak??hahaha...ko nang peracun...sapa gik next tek??hahaha