Wednesday, February 11, 2009

ANGOL+BIOL=BINGOL

Angol kembali lagi dengan biol..huh...Nang bingol aku tok...Aritok kerja xda la pack gilak...Besala...Orang dah banyak abis duit nei nak ngeluar gik nak..Tgh bulan la katakan...Tp ada benda nok aku x puas ati bebena ari tok...Sebelum aku balit kerja tek,nait la atas nak ambik buku rekod kedatangan..besala dah nak balit...Secara x sengaja nok jadi sengajanya aku tertangga la PA mekorang tgh naip benda dalam pc nya...Perasaan ingin tahu yang membuak-buak tek nak..Dirapat la aku tek muka aku ke pc ya..Tp xla rapat gilak..Dahla mata dah rosak..Xkan nak nambah gik nak..Apa nok aku nangga dari benda nya taip ya semuanya berkaitan ngan reshuffle mekorang kat ofis ya...Tcarik2 la aku neila nama aku...Last2 jumpa juak...Nang panas trus ati aku nangga work scope baru aku ya....Wan Mohamad Fairuz...Work Scope:1.Fixed Deposit 2.Autopay 3.Bon 4.SSPN 5.Fund Transfer 6.Stationary...Nok no 2 ya aku dah familiar sbb sblm2 tok aku nang cover mun miak sblm tok cuti... Nok no 5 ngan 6 ya mmg aku molah sblm tok...1 ngan 2 consider ok...Part no 4 ya sepatutnya orang lain polah aku indah nok polah..Nok aku x puas ati..work scope orang lain aku nangga dberik 4 jak..Knk aku nok lebih sampei 6...Mentang2 aku tok kira junior dalam ofis ya aku dapat dpolah skati la..Esok pg ada staff meeting...Aku akan suarakan benda nok aku x puas ati tok...X adil...Yala nyuruh aku jadi jd pembangkang...Lansung xda demokrasi...Molah orang skati nya jak...Nekad dah aku tok...Fight for my own right...

9 comments:

blabla said...

ya saya sokong!!!
fight for it..
biasa la, senior tok nang suka dera org baru.. bencik mekkkkkkkkkkk..
eeee.. amek gik sakit ati tok..
x adill..
tapi, mun ktk nangga nya pun positive side, ktk dapat learn more things..
bagus juak ya...
experiece ya berguna k mintak keja kat tpt lain..
boleh demand gaji.. ehehehehe.. :P

zElDrItCh said...

aVe
mmg la...positive side nya kdk ya..
tp mun dah kerja pack gila..camne nak bernafas..
tang2 semua kerja2 ya datang skali..mati la nak..mek mmg mok carik kerja lain ehh..
x tahan..bingol dah tok...kawan mek dapat offer SOCSO...basic 18++...gila besar..jeles eh...

erolnukman said...

ya nya ngerepak agik pasal keja..nang dah gila juak dak staf ktkorg ya.lalu xda konsider..bah,,apa gik?fight lah...fight shingga ketitisan darah yg terakhir..hehehe..tp ingat...bulan 3 tok..D90...kekekeke!
sik lamak gik ya...

zElDrItCh said...

erolnukman
yala..mala jak..tok jakla jadinya blog aku..blog ngerepak pasal kerja..hahah..
D90 paksa tuka plan la..x jadi bln 3..ada benda nok mhalang...bln 4 insyallah kompom..bkn apa..bln 3 trip ya pack gilak..begaut gilak x bgs juak..ada x betul benda nok dbeli kelak..rite..

Khairul Onggon said...

kekekekeke.. i loike ngerepak... kekekekeke.. tensen kah?? kekekekekeke

zElDrItCh said...

onggon
release juak rasa lepas ngerepak..
tensen la juak..bila la nak berenti tensen tok...hehahah

erolnukman said...

oo...betul2..ibog bgaut glak..biar lambat asal puas ati..hehehe

deeqay said...

ktk mok jd pembangkang???tpt tak keja ya bkn govt nk..hehekhek..ok2...bgs la mn ktk da keberanian mok express ketidakpuas hati ktk ya..all d best to u..

zElDrItCh said...

erolnukman
yala..bena ya...janji puas ati..

chanteqmanis
kmk mmg dah jadi pembangkang lamak saat mek masuk nangga karenah orang2 gila kuasa ya...apapun thanx...